Mela sai asiakkailta lähes kahdeksikon arvosanan
Mela sai vuoden ensimmäisellä neljänneksellä asiakastyytyväisyystutkimuksen arvosanaksi 7,8. Kiitosta tutkimuksessa keräsivät erityisesti Mela-asiamiehet (8,9), vanhuuseläkkeiden ja osittaisten vanhuuseläkkeiden päätökset (8,4), päätösten selkeys (8,3) sekä pääkonttorin asiakaspalvelu (8,2). Parantamisen varaa meillä on edelleen käsittelyssä olevien asioiden väliaikatietojen kertomisessa asiakkaillemme ja esimerkiksi nettisivujemme selkeydessä. Uudistamme parhaillaan nettisivujamme.
Tutkimus toteutettiin kyselytutkimuksena ja sen toteutti Feelback. Kartoitamme asiakastyytyväisyyttä kyselytutkimuksilla neljännesvuosittain. Käymme asiakastyytyväisyystutkimuksen tulokset läpi ja kehitämme toimintaamme palautteen pohjalta. Tutkimusta uudistettiin vuoden alusta, jotta kysymykset vastaisivat paremmin kehittyvää toimintaamme.
Vuoden 2018 asiakastyytyväisyystutkimuksen tuloksia voit lukea nettisivuiltamme: Asiakastyytyväisyys.