Ohita valikko

Eikö eläkkeesi näy tilillä? Olethan ilmoittanut ajantasainen tilinumeron Melaan?

Muistathan aina ilmoittaa Melaan, jos tilinumerosi muuttuu. Tarvitsemme tilinumerosi aina eläkkeen tai muun etuuden maksamista varten. Tilinumero tarvitaan myös siinä tapauksessa, että palautamme sinulle liikaa maksamiasi vakuutusmaksuja.

Asiakastiedoissasi voi olla kerrallaan vain yksi voimassa oleva pankkitilinumero

Huomioithan, että asiakastiedoissasi voi olla kerrallaan vain yksi voimassa oleva tilinumero, jolle eläkkeesi, etuutesi tai palautuksesi maksetaan. Käytössämme on se pankkitili, jonka olet meille viimeisimpänä ilmoittanut.

Ilmoita uusi tilinumero tai muuta pankkiyhteystietojasi asiointipalvelussa

Jos haluat ilmoittaa uuden tilinumeron tai muuttaa pankkiyhteystietojasi, tee muutosilmoitus sähköisessä asiointipalvelussamme. Pankkiyhteystietojen muutokset tehdään asiointipalvelun Katso tietojasi-välilehdellä kohdassa Asiakastiedot. Muista täyttää Pankkitiedot-kohtaan sekä BIC-tunnus että IBAN-muotoinen tilinumero.

Tunnistaudut asiointipalveluun henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi.

Tilinumeron voi ilmoittaa myös kirjallisesti

Ilmoituksen uudesta tilinumerosta tai tilinumeron muutoksesta voi tehdä myös kirjallisesti osoitteeseen Maatalousyrittäjien eläkelaitos, PL 16, 02101 Espoo.

Ilmoituksesta täytyy käydä selkeästi ilmi

  • yhteystiedot
  • syntymäaika
  • IBAN-tilinumero ja pankin BIC
  • vakuutetun tai eläkkeensaajan allekirjoitus.

Mikäli allekirjoittajana on joku muu kuin vakuutettu tai eläkkeensaaja, mukaan on liitettävä valtakirja tai kopio edunvalvontapäätöksestä.

Voit tehdä maksupaikan muutoksen myös siinä pankissa, johon haluat etuutesi maksettavaksi. Puhelimitse emme voi ottaa vastaan pankkimuutoksia.

Ohita sosiaalisen median syöte

Tästä puhutaan nyt @Melaviestinta

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluumme 029 435 2650

Lähetä suojattua sähköpostia

Hae Mela-asiamiestä

Välitä viljelijästä -yhteystiedot

Anna palautetta

Jätä yhteydenottopyyntö