Asiakaspalvelumme auttaa asiointipalvelun ja Lomitusnetin käyttökatkon aikana
Olemme siirtymässä sähköisessä asiointipalvelussamme ja Lomitusnetissä uuteen turvallisempaan tunnistautumispalveluun. Palveluissa aikaisemmin käytössä ollut TUPAS-pankkitunnistusprotokolla ei enää 1.10.2019 alkaen täytä Liikenne- ja viestintäviraston vahvan sähköisen tunnistautumisen vaatimuksia.
Siirtyminen uuteen tunnistautumispalveluun on aiheuttanut käyttökatkon pankkitunnistautumisen takana oleviin palveluihimme 1.10. alkaen ja muutostyöt ovat edelleen kesken. Emme valitettavasti osaa antaa tarkkaa arviota katkon kestosta. Kiirehdimme asiaa ja pyrimme saamaan uuden tunnistautumispalvelun käyttöön mahdollisimman pian. Tiedotamme asian etenemisestä nettisivuillamme.
Ota yhteys suoraan asiakaspalveluumme, Mela-asiamieheen tai lomituksen paikallisyksikköön
Kiireellisissä asioissa kannattaa olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, puh. 029 435 2650. Asiakaspalvelumme neuvoo, miten saat asiasi eteenpäin katkon aikana. Myös Mela-asiamiehet auttavat sinua saamaan asiasi vireille.
Voit lähettää hakemuksia ja liitteitä meille myös suojatun sähköpostipalvelun kautta. Valitse vastaanottaja aiheen mukaan tai osoita viestisi suoraan henkilökohtaiseen sähköpostiin etunimi.sukunimi(at)mela.fi.
Vuosilomaa voi hakea toimittamalla hakemuslomakkeet lomituksen paikallisyksikköön. Tarkemmat ohjeet hakemisesta voit katsoa nettisivuiltamme.
Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa haittaa.
Lisätietoja
Melan tietohallintopäällikkö Arja Raatikainen, puh. 029 435 2321