LPA 2021
Coronapandemin påverkade både vår kunders och vår personals vardag i omfattande utsträckning under 2021.
Trots de exceptionella förhållandena förlöpte handläggningen av ansökningar, stödtjänsterna och vår kundservice utan problem. Även kundtillfredsställelsen förblev på en god nivå. Vi lyckades med införandet av pensions- och försäkringsprogrammet tack vare gott samarbete och med hjälp av vår engagerade personal.
Verkställande direktörens översikt
Trots de exceptionella förhållandena fortsatte betjäningen av våra kunder utan störningar. Vi fortsatte att utveckla förebyggande tjänster i syfte att främja våra försäkrades arbetsförmåga och välbefinnande.
Styrkan i vår arbetsgemenskap återspeglas av att vår personal även i kritiska förhållanden arbetar fint tillsammans, för våra kunders bästa!
Läs verkställande direktörens översiktVi förstärker genomslagskraften av vår verksamhet genom att utveckla LPA-tryggheten.
Vi är föregångare när det gäller att utveckla kundernas välbefinnande och vår service för dem.
Vi ser till att personalresurserna svarar mot behoven när verksamheten utvecklas.
Vi producerar servicehelheten på det mest kostnadseffektiva sättet.
Sammanfattning
Sammanfattning av verksamheten 2021 och framtidsutsikterna.
LPA i siffror
Dokumentet i pdf finns bakom länken.
Förvaltningsorgan
Förvaltningsorgan 2021
Bokslut
Dokumentet i pdf finns bakom länken (inte tillgängligt).